ASSASSIN CREED BROTHER HOOD ASSASSIN CREED BROTHER HOOD
تاریخ : دو شنبه 30 خرداد 1390
نویسنده : Oda Pardeks

http://mihandownload.com/sina/box_164991-hd.jpg


نام بازی:Assassins Creed :BrotherHood
سازنده:Ubisoft Monteral
ناشر:Ubisoft
سبک:شوم شخص اکشن/مخفی کاری/تاریخی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:10/10
درجه اهمیت بازی:5 ستاره/5 ستاره

یکی از 5 بازی برتر سال 2010 در انتظار شما 360 داران است..

در زمانی که اروپا گرفتار ظلمت تاریکی است، گروهی دست به ایجاد یک پیمان برادری می زنند. با این پیمان آن ها متعهد می شوند تا علیه افراد ظالم زمان خود دست به انجام ماموریت های مختلف بزنند. ماموریت هایی بسیار خطرناک که حتی جان آن ها را هم به خطر می اندازد. اما ارزش پیمان برادری آن ها بیشتر از جان آن ها است و از این رو دست به هر کاری می زنند. یکی از این افراد، شخصیتی نام آشناست که در گذشته حتما بخشی از زندگی آن و ماجراهای گذشته او را دیده اید. او کسی نیست جز اتزیو آدیتوره (Ezio Auditore da Firenze) شخصی که در نسخه جدید سری بازی های Assassin's Creed به ادامه مبارزات خود می پردازد. بازی Assassin's Creed: Brotherhood دنباله ای بر داستان بازی Assassin's Creed II است. از اطلاعات منتشر شده مشخص شده است که بازی در شهر رم (Rome) اتفاق می افتد. شهری که مرکز فرماندهی گروه Templarها است و اتزیو و یارانش بزرگترین دشمن آن ها به شمار می روند. با توجه به اینکه بازی در شهر رم اتفاق می افتد، به نظر می رسید که با یک محیط کوچک تر از نسخه های پیش روبرو باشیم. اما از اطلاعات به دست آمده دریافتیم که شهر رم در این نسخه چهار برابر بزرگتر از شهر ونیز در نسخه گذشته است.
 
بر اساس گفته های Ubisoft در این شماره همانند نسخه گذشته شبیه سازی خوبی از مکان ها و ساختمان های تاریخی شهر رم صورت گرفته است که با نمونه های واقعی شباهت زیادی خواهند داشت. در این نسخه اتزیو پیرتر باهوش تر و کمی افسرده تر از نسخه گذشته است. او جا پای پدرش گذاشته است و قصد دارد ماموریت ناتمام آن را به پایان برساند. تمرکز اصلی داستان بازی در شماره روی دو گروه مختلف است. یکی از آن ها گروهی است که قتل های بیشتری را پس از کشته شدن رودریگو بورگیا (Rodrigo Borgia) به دست اتزیو انجام می دهند. بورگیا فردی بود که در انتهای بازی Assassin's Creed II به دست اتزیو کشته شد و اتزیو توانست بخشی از پیش گویی را که درباره آینده صورت گرفته بود را می شوند. حال در این شماره پسر رودریگو بورگیا که سزار بورگیا (Cesare Borgia) نام دارد به یکی از دشمنان اصلی اتزیو و یکی از اصلی ترین اعضای گروه Templarها تبدیل می شود. Ubisoft اطلاعات بیشتری را در زمینه داستان بازی فاش نکرده است و هنوز سوال های زیادی پیرامون داستان بازی وجود دارد. تیم سازنده بازی Assassin's Creed در این بازی حرکات جدیدی را به اتزیو اضافه کرده اند. اتزیو می تواند مردم را از دست Templarها نجات دهد و اعتبار گروهش را نزد آنها زیاد کند.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده اسکرین شات های این شاهکار بازی سازی به ادامه مطلب بروید.
نسخه رایانه این بازی در تازیخ 22 فوریه سال 2011 منتشر می شود .
نکته خیلی مهم:دوستانی که کنسول 360 ماکروسافت را دارا هستند ،اگر مایل به دانلود بازی هستند می توانند بازی را دانلود کنند ولی باید تا کریسمس صبر کنند ،به این دلیل که آپدیت جدید ماکروسافت برای اجرا شدن بازی های جدید الزامی است و باید تا آن موقع صبر پیشه کنید.میهن دانلود تصمصم گرفته است که بازی را برای شما بگذارد تا آپدیت جدید ماکروسافت عرضه شد سریع آن را اجرا کرده و به اجرای بازی بپردازند. 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید